see uth banner

μενού

1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το σχολείο μας επιδιώκει με όλα τα μέσα να καλλιεργήσει το πνεύμα του αυτοσεβασμού και αλληλοσεβασμού, με σκοπό να διαμορφώσει χαρακτήρες ικανούς να συμπορευτούν με τους συνανθρώπους τους αρμονικά και δημιουργικά.

Πιστεύει στην επίμονη άσκηση του διαλόγου, στην αμοιβαία κατανόηση και καλοπροαίρετη συνεργασία όλων των μελών που συναποτελούν τη σχολική κοινότητα και ελπίζει πως με το πραγματικό ενδιαφέρον του ενός για τον άλλο και την καλλιέργεια αισθήματος ευθύνης για κάθε θέμα προωθεί τους παιδαγωγικούς του στόχους και προλαμβάνει δυσάρεστες καταστάσεις για όλους.

Η μαθητική ιδιότητα συνοδεύει τις μαθήτριες και τους μαθητές τόσο στο εσωτερικό της αίθουσας διδασκαλίας, όσο και έξω από αυτή (στον προαύλιο χώρο, στις εκδρομές, στις επισκέψεις κ.ά.), αλλά και γενικά σε όλους τους χώρους. Εκτός από τον εαυτό τους οι μαθήτριες και οι μαθητές εκπροσωπούν το σχολείο και γενικότερα το σύνολο της σχολικής κοινότητας στην κοινωνία που ζουν.

Ένα σύνολο 400 περίπου ανθρώπων, μαθητριών, μαθητών και εκπαιδευτικών, για να λειτουργούν αρμονικά και δημιουργικά, είναι απαραίτητο να έχουν συμφωνήσει σε ένα σύνολο κανόνων. Αυτούς τους κανόνες θα διαβάσετε στη συνέχεια και μπορείτε να τους συζητήσετε με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς σας.

Είμαστε σίγουροι πως με τη στάση σας και τη συμπεριφορά σας θα βοηθήσετε στην καλή λειτουργία της σχολικής μας κοινότητας.

1) ΦΟΙΤΗΣΗ:

  • ? Η προσεκτική παρακολούθηση των μαθημάτων και η σωστή προετοιμασία τους πρέπει να είναι ανελλιπής.
  • ? Ο μαθητής δεν απουσιάζει από το σχολείο παρά μόνο για σοβαρούς λόγους. Σε περίπτωση απουσίας του υποχρεούται ο κηδεμόνας του να ενημερώνει έγκαιρα το σχολείο (τηλεφώνημα το πρωί) και μέσα σε διάστημα δέκα εργάσιμων ημερών να προσέρχεται στο σχολείο για τη δικαιολόγηση των απουσιών.
  • ? Το σχολείο έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να ενημερώνει τους γονείς των μαθητών για τυχόν απουσίες, για τις επιδόσεις τους και τη συμπεριφορά τους όσο πιο έγκαιρα γίνεται.

Ο κηδεμόνας οφείλει να γνωστοποιεί στο σχολείο τους λόγους απουσίας του μαθητή

Ο υπεύθυνος καθηγητής οφείλει να ενημερώνει τον κηδεμόνα για την απουσία του μαθητή και να πληροφορείται τους λόγους απουσίας του με κάθε πρόσφορο μέσο (τηλεφώνημα, mail από λογαρ.σχολείου, SMS, επιστολή)

Εάν δεν είναι εφικτή η επικοινωνία συγκαλείται το Συμβούλιο τμήματος

Αν απουσιάσει 3 συνεχόμενες ημέρες ή πραγματοποιήσει 30 απουσίες ο υπ τμήματος επικοινωνεί άμεσα με τους γονείς (mail από λογαρ.σχολείου, SMS, επιστολή)

  • ? Το σχολείο έχει την υποχρέωση να αντιμετωπίζει τον κάθε μαθητή σαν μία ξεχωριστή προσωπικότητα, να σέβεται τις ανάγκες του, να του προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγωγή και μόρφωση, να διαλέγεται με τις απόψεις του και να μη μειώνει με πράξεις ή λόγους την προσωπικότητα του.
  • ? Ο μαθητής οφείλει να αντιμετωπίζει όλους τους εκπαιδευτικούς, όλους τους συμμαθητές/τριες, όλα τα μαθήματα κι όλες τις σχολικές δραστηριότητες με τον ίδιο σεβασμό και εκτίμηση.

2) ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ:

  • ? Οφείλει να προσέρχεται στην τάξη και να κάθεται στη θέση του αμέσως μετά το κουδούνι, αφού ο καθηγητής ξεκλειδώσει την πόρτα. Σε αντίθετη περίπτωση διακόπτει την πολύτιμη διδακτική ώρα και ενοχλεί τους συμμαθητές του και τον διδάσκοντα. Μη έγκαιρη προσέλευση συνεπάγεται απουσία και κυρώσεις (ωριαία αποβολή, ενημέρωση του αρμόδιου υποδιευθυντή, καταγραφή στο βιβλίο καταγραφής ενεργειών υποστήριξης εύρυθμης λειτουργίας και τηλεφωνική ενημέρωση του κηδεμόνα του από τον καθηγητή του).
  • ? Πρέπει να τοποθετεί την τσάντα του στα ατομικά ντουλαπάκια και να παίρνει μόνο τα βιβλία της αντίστοιχης ώρας. Την 1η ώρα θα παίρνει τα βιβλία και της 2ης ώρας, ενώ την 6ηώρα θα παίρνει τα βιβλία και της 7ης ώρας.
  • ? Διατηρεί τη θέση του, όπως αυτή ορίζεται από το πλάνο της τάξης, που έχει συντάξει ο υπεύθυνος καθηγητής κάθε μαθήματος.
  • ? Υποχρεούται να παραμένει στην αίθουσα καθ? όλη την διάρκεια των ωριαίων διαγωνισμάτων
  • ? Ο σεβασμός με τον οποίο οφείλει να αντιμετωπίζει ο μαθητής κάθε ομιλητή (καθηγητή ή συμμαθητή) δεν επιτρέπει την απότομη και χωρίς άδεια διακοπή του. Αντίθετα περιμένει να ολοκληρώσει και σηκώνει χέρι, για να πάρει το λόγο.
  • ? Δεν επιτρέπει στον εαυτό του αλλά και στους άλλους να διακόπτουν τη διδακτική διαδικασία με ψιθύρους, αστεϊσμούς και κάθε είδους ενόχληση που παρακωλύει την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος.
  • ? Δεν φέρνει ποτέ φαγητό ή ρόφημα στην τάξη, γιατί αποτελούν (τα ίδια ή τα υπολείμματα τους), όταν παραμείνουν εκτεθειμένα, εστία μικροβίων. Φροντίζει να ολοκληρώνει το φαγητό του στην ώρα του διαλείμματος.
  • ? Οι αίθουσες κλειδώνονται κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Ο μαθητής φροντίζει να έχει μαζί του ό,τι χρειάζεται. Δεν επιτρέπεται η παραμονή του στους διαδρόμους.
  • ? Για να είναι όλοι ευχαριστημένοι από το περιβάλλον στο οποίο ζούμε πολλές από τις ώρες της ημέρας, ο μαθητής οφείλει να διατηρεί τη σχολική αίθουσα καθαρή και τακτοποιημένη.
  • ? Ο μαθητής φροντίζει και προστατεύει τον σχολικό εξοπλισμό της αίθουσας (θρανία, πίνακες, καρέκλες, ΤV, Video, υπολογιστές, τοίχους, δάπεδα), των εργαστηρίων και όλου γενικά του σχολείου, σκεπτόμενος πάντοτε ότι ανήκει στο σύνολο της σχολικής κοινότητας.
  • ? Δεν αγγίζει τους διαδραστικούς πίνακες τον εξοπλισμό τους, αν δεν είναι παρών ο εκπαιδευτικός της τάξης. Σε περίπτωση οποιασδήποτε καταστροφής ή ρύπανσης σχολικής περιουσίας είναι υποχρεωμένος να υποστεί τις συνέπειες των πράξεων του πειθαρχικά, αλλά και να αποκαταστήσει τη ζημιά με προσωπική ή οικογενειακή δαπάνη.
  • ? Δε χρησιμοποιεί τις ηλεκτρονικές συσκευές (υπολογιστές, προβολείς βίντεο, τηλεόραση, βίντεο, κασετόφωνο, διαφανοσκόπιο κ.λπ.) χωρίς την άδεια του καθηγητή του.
  • ? Στη βιβλιοθήκη και στα εργαστήρια του σχολείου, σέβεται τον ιδιαίτερο κανονισμό που ισχύει για τους ευαίσθητους αυτούς χώρους.
  • ? Απαγορεύεται η χρήση κινητών τηλεφώνων μέσα στον σχολικό χώρο και κατά τον χρόνο λειτουργίας του σχολείου.
  • ? Συνιστάται στους μαθητές μας να αποφεύγουν γενικά να φέρνουν στο σχολικό χώρο κινητά τηλέφωνα ή συσκευές αναπαραγωγής ήχου (π.χ walkman) ή καταγραφής εικόνας και ήχου (π.χ. φωτογραφικές μηχανές).
  • ? Σε περίπτωση που κρίνεται από τους γονείς των μαθητών απολύτως απαραίτητο να έχει ο μαθητής μαζί του κινητό τηλέφωνο (για χρήση μετά ή πριν από τη διάρκεια της σχολικής ημέρας), τότε ο μαθητής οφείλει:
  • ? α) Να έχει το τηλέφωνο κλειστό σε όλη τη διάρκεια της σχολικής ημέρας.
  • ? β) Να μην κάνει άσκοπη χρήση αυτής.
  • ? Αν μαθητής παραβεί έναν από τους παραπάνω κανόνες τότε το τηλέφωνο ή η συσκευή αφαιρείται από αυτόν για όλη τη διάρκεια της ημέρας, φυλάσσεται από το Διευθυντή του σχολείου και παραδίδεται σ' αυτόν στο τέλος των μαθημάτων. Σε περίπτωση υποτροπής τότε το κινητό ή η συσκευή αφαιρείται από το μαθητή και φυλάσσεται για όλο το υπόλοιπο σχολικό έτος, στο τέλος του οποίου παραδίδεται στον κηδεμόνα του μαθητή.

3) ΠΡΟΑΥΛΙΟΙ ΧΩΡΟΙ:

  • ? Την ώρα της προσευχής, η σοβαρότητα και ο σεβασμός, θεωρούνται αυτονόητα από όλους. Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της συμμετοχής ή μη σε θρησκευτικά καθήκοντα, αλλά έχει παράλληλα την υποχρέωση του σεβασμού των επιλογών των άλλων για το ίδιο θέμα.
  • ? Κατά τη διάρκεια της πρωινής συνάντησης με το πρώτο κουδούνι της ημέρας ο μαθητής σπεύδει άμεσα και παρατάσσεται με το τμήμα του στην ορισμένη θέση προσευχής. Μετά την προσευχή παραμένει σιωπηλός στη θέση της γραμμής του έως ότου τελειώσουν οι ανακοινώσεις και δοθεί το παράγγελμα για να ανέβουν τα τμήματα στις αίθουσες.
  • ? Μεγάλη πρόκληση για όλες και όλους, είναι η διατήρηση των προαυλίων χώρων στην άριστη κατάσταση που παραλαμβάνονται κάθε πρωί. Είναι σημαντικό, οι καθαρίστριες του σχολείου να ασχολούνται με την απολύμανση και την καθαριότητα των χώρων και να μην αναλώνουν το χρόνο τους στο μάζεμα χαρτιών, μπουκαλιών, φαγητών που χαλούν την εικόνα, που υποτιμούν τον πολιτισμό μας. Αυτά μπορούν να πεταχτούν από τον καθένα σε έναν από τους κάδους απορριμμάτων.
  • ? Η συμμετοχή των μαθητών σε αθλοπαιδιές με μπάλες κατά τα διαλείμματα δεν επιτρέπεται, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος πρόκλησης τραυματισμού.
  • ? Κατά τα διαλείμματα οι μαθητές συμμορφώνονται απόλυτα με τις υποδείξεις του εφημερεύοντα καθηγητή και δεν περιφέρονται σε χώρους που δεν επιτρέπεται.
  • ? Οι μαθητές δε συμπεριφέρονται ανάρμοστα και αντικοινωνικά (βωμολοχίες, καυγάδες, μπουγέλα, κακοπροαίρετα πειράγματα), σεβόμενοι την αρχή:
  • «Δεν κάνουμε στους άλλους ό,τι δε θέλουμε να μας κάνουν αυτοί»
  • ? Σέβονται τους γείτονες του σχολείου και φροντίζουν να μην τους παρενοχλούν με κανένα τρόπο.
  • ? Δεν εξέρχονται από το σχολικό χώρο για κανέναν λόγο χωρίς άδεια από τους αρμόδιους υποδιευθυντές.
  • ? Δεν παραβιάζουν τη σειρά προτεραιότητας στο κυλικείο, μία πράξη ασέβειας και έλλειψης δημοκρατικής αντίληψης
  • ? Σε περίπτωση που κάποιος δεν σέβεται πρώτα τον εαυτό του και έπειτα τους άλλους, οι μαθητές απευθύνονται στον εκάστοτε εφημερεύοντα καθηγητή για τη συμμόρφωση του και δεν αναλαμβάνουν να λύσουν το πρόβλημα μόνοι τους.
  • ? Δεν επιτρέπεται η συνάθροιση και παραμονή των μαθητών επί μακρόν στους χώρους των τουαλετών. Φροντίζουν να κάνουν σωστή χρήση των τουαλετών, αφήνουν πάντα το χώρο καθαρό, ρίχνουν τα χαρτιά καθαριότητας στους κάδους, τραβούν το καζανάκι και πλένουν τα χέρια τους. Σε καμιά περίπτωση δεν επισκέπτονται τις τουαλέτες του άλλου φύλου.

4) ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

  • ? Ο σχολικός χώρος δεν επιτρέπει τις ακρότητες στην μαθητική εμφάνισή και στην ενδυμασία Η απλότητα στην εμφάνιση είναι σίγουρα κομψότερη από την εξεζητημένη παρουσία.
  • ? Οι μαθητές δε φέρνουν στο σχολείο κοσμήματα, ακριβά ρολόγια, μεγάλα χρηματικά ποσά, κινητά τηλέφωνα και γενικά ηλεκτρονικές συσκευές, Για τυχόν απώλεια τέτοιων αντικειμένων των οποίων η χρήση δεν επιτρέπεται στο σχολικό χώρο, το σχολείο δεν φέρει καμία ευθύνη αντικατάστασης ή αναζήτησης τους. (Αν υπάρχει σοβαρός λόγος προσκόμισης ή φύλαξης χρηματικού ποσού ή αντικειμένου, πρέπει και μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία για τη φύλαξη τους.)
  • ? Προσέρχονται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής πάντοτε με την κατάλληλη ένδυση.

5) ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ:

  • ? Εάν κάποιος από τη σχολική κοινότητα παρενοχλεί την προσωπικότητα κάποιου μαθητή με αστεϊσμούς, περιπαιχτικά σχόλια κ.ά. αυτός έχει την υποχρέωση, προστατεύοντας την αξιοπρέπεια του, να το θέσει υπόψη του υπεύθυνου καθηγητή του τμήματός του.
  • ? Εάν κάποιος παρενοχλεί τη μαθησιακή διαδικασία, άρα και την μόρφωση, ακολουθείται η εξής διαδικασία: συζήτηση όλης της μαθητικής κοινότητας του τμήματος για επίλυση του προβλήματος ή παραπομπή του στον υπεύθυνο καθηγητή.

Ο κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να συμπεριφέρεται με ευπρέπεια προς τα άλλα παιδιά, τους καθηγητές και το προσωπικό του σχολείου. Ο εκφοβισμός, η σωματική ή φραστική βία ή απειλή, οι εκδηλώσεις ρατσισμού, οι διακρίσεις που σχετίζονται με προσωπικά χαρακτηριστικά, οι ύβρεις και κάθε απαξιωτικός χαρακτηρισμός αποτελούν βαρύτατα παραπτώματα για τη σχολική κοινότητα.

6) ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑΚΑΘΗΓΗΤΩΝ:

Οι μαθητές

  • ? Για οποιοδήποτε ζήτημα τους απασχολεί απευθύνονται πάντα αρχικά στο σύμβουλο καθηγητή της τάξης που θα δώσει τις σχετικές οδηγίες.
  • ? Εφόσον όμως υπάρχει σοβαρός λόγος, τον εξηγούν αρχικά στο σύμβουλο καθηγητή της τάξης τους, ο οποίος, αφού εξετάσει τη βαρύτητα του ζητήματος, προσέρχεται με το μαθητή στο γραφείο του Διευθυντή για να συζητήσουν το πρόβλημά τους και να δοθεί οριστική λύση.
  • ? Σε περίπτωση καθυστερημένης πρωινής προσέλευσης, οι μαθητές οφείλουν να περάσουν από το γραφείο της Γραμματείας και να παραλάβουν χαρτί εισόδου στην τάξη. Σε επανάληψη του φαινομένου, το γεγονός ελέγχεται.
  • ? Σε περίπτωση ωριαίας αποβολής πρέπει να προσέρχονται στο γραφείο του Δ/ντή
  • ? Σε περίπτωση που απουσιάζει κάποιος καθηγητής μόνο ο απουσιολόγος ή ο επιμελητής προσέρχεται στη Γραμματεία για να ρωτήσει πώς θα γίνει η αναπλήρωση της ώρας.
  • ? Δεν μπαίνουν στη γραμματεία και σε κανένα γραφείο ή αίθουσα καθηγητών χωρίς να χτυπήσουν την πόρτα και λάβουν άδεια εισόδου.

6i) Δράσεις εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου

  • ? Σε κάθε σχολείο ο ΣΔ αποφασίζει τη λήψη των μέτρων που θεωρεί απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου
  • ? Συνεργάζεται με τους υπεύθυνους των υποστηρικτικών δομών της ΔΔΕ, με κοινων. υπηρ. κ.λπ.
  • ? Μέχρι 10 Σεπτ. συνεδριάζει για καταμερισμό των εργασιών και ορισμό υπευθύνου τμήματος
  • ? Μέχει 10 Οκτωβ οργανώνει ενημερωτική συγκέντρωση γονέων
  • ? Στην αρχή του σχολ. Έτους και σε συνεργασία με τις μαθ. Κοινότ. ο ΣΔ προχωρά στην κατάρτιση κανόνων (Πλαίσιο Οργάνωσης Σχολικής Ζωής)

6ii) Πλαίσιο Οργάνωσης Σχολικής Ζωής

  • ? Στην αρχή του σχολ. Έτους και σε συνεργασία με τις μαθ. Κοινότ. ο ΣΔ προχωρά στην κατάρτιση ενός πλαισίου κανόνων για την καλύτερη οργάνωση της σχολικής ζωής (Πλαίσιο Οργάνωσης Σχολικής Ζωής)
  • ? Το Πλαίσιο Οργάνωσης Σχολικής Ζωής κοινοποιείται στη ΔΔΕ
  • ? Στην εφαρμογή του Πλαισίου Οργάνωσης Σχολικής Ζωής βοηθούν το Συμβούλιο Τμήματος και ο Υπεύθυνος Καθηγητής

6iii) Συμβούλιο Τμήματος

Αποτελείται:

  • ? Από όλους τους διδάσκοντες του τμήματος και προεδρεύει ο αρχαιότερος ή ο Δ/ντής
  • ? Συνεδριάζει έκτακτα κάθε φορά που ανακύπτουν θέματα σχετικά με τη φοίτηση
  • ? Συγκαλείται από από τον προεδρεύοντα ή αν το ζητήσουν εγγράφως δύο τουλάχιστον διδάσκοντες
  • ? Στις συνεδριάσεις μπορεί να μετέχει και το προεδρείο της μαθητικής κοινότητας
  • ? Συνεδριάζει κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και εκτός ωρών διδασκαλίας

 

7) ΚΑΠΝΙΣΜΑΑΛΚΟΟΛ:

Απαγορεύεται αυστηρά η κατοχή ή χρήση καπνού, εξαρτημάτων χρήσης καπνού και προϊόντων που περιέχουν οινόπνευμα κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου και κατά τη διάρκεια σχολικών εκδηλώσεων καθ? όλη τη διάρκεια της ημέρας.

8) ΠΟΙΝΕΣ

Εφόσον οι παραπάνω κανόνες αποτελούν ένα "συμβόλαιο τιμής" ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας, με την εφαρμογή τους προλαμβάνονται τα παραπτώματα και το σχολείο δεν φτάνει στο δυσάρεστο σημείο της επιβολής κάποιας ποινής.

Στις περιπτώσεις των μαθητών που δεν βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους:

  • Προφορική παρατήρηση (από τον Διδάσκοντα, τον Δ/ντή & ΣΔ)
  • Επίπληξη (από τον Διδάσκοντα, τον Δ/ντή & ΣΔ)
  • Αποβολή μίας (1) ημέρας (από τον Δ/ντή & ΣΔ)
  • Αποβολή δύο (2) ημερών (από τον ΣΔ)
  • Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (από τον ΣΔ)

Τα παιδαγωγικά μέτρα που εφαρμόζονται (πλην της παρατήρησης) καταχωρίζονται στο Βιβλίο καταγραφής ενεργειών υποστήριξης εύρυθμης λειτουργίας

9) ΑΠΟΥΣΙΕΣ:

Κάθε ώρα μαθήματος, ο απουσιολόγος της τάξης, σημειώνει στο απουσιολόγιο τους απόντες μαθητές και υπογράφει ο διδάσκων καθηγητής. Συνεπώς κάθε ημέρα λειτουργίας του σχολείου ο μαθητής που απουσιάζει παίρνει ισάριθμες απουσίες με το ωρολόγιο πρόγραμμα (πχ αν έχει επτάωρο παίρνει 7 απουσίες). Ισάριθμες απουσίες χρεώνεται ο μαθητής και όταν απουσιάζει από εκδηλώσεις του σχολείου (Εθνικές γιορτές, περιπάτους κ.λπ.). Οι απουσίες που εμπίπτουν σε ειδικές κατηγορίες μπορούν να αφαιρεθούν με την προσκόμιση σχετικών δικαιολογητικών. Την τελευταία ημέρα του διδακτικού έτους ο σύλλογος των καθηγητών συνεδριάζει και με βάση το σύνολο των απουσιών κάθε μαθητή, χαρακτηρίζει τη φοίτησή του ως:

Επαρκή£114 απουσίες

ή

Ανεπαρκής > 114 απουσίες

Δεν διακρίνονται σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες.

Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές

Με τον παραπάνω κανονισμό λειτουργίας του Σχολείου μας επιθυμούμε να συμβάλλουμε στην εκπαίδευση και διαμόρφωση υπεύθυνων πολιτών μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα μόνο με τη δική σας συμβολή και προσπάθεια.

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ__

Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη)

h taxi2Η υπηρεσία η-τάξη απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, με στόχο τον εμπλουτισμό της κλασικής διδασκαλίας που πραγματοποιείται καθημερινά στo σχολείο.

Περισσότερα...

Εκπαιδευτικά Προγράμματα

edu2Τα εκπαιδευτικά προγράμματα σχεδιάζονται από διεπιστημονική ομάδα (παιδαγωγοί, θεατρολόγοι, εικαστικοί, μουσικοί) ώστε να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ενός άρτιου παιδαγωγικά και τεχνικά προγράμματος.

Περισσότερα...

Κοινωνικές δράσεις

drasis2

Το σχολείο μας, σταθερό στους στόχους που έχει θέσει για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, υλοποιεί δράσεις με σκοπό την καλλιέργεια αξιών και στάσεων ζωής.

Go to top